Saturday, February 16, 2008

η καρδια της βασιλοπουλας

Το βιβλιο <<Η καρδια της βασιλοπουλας>> ειναι ενα παραμυθι γεματο περιπετεια!Οταν η μικρη βασιλοπουλα γεννηθηκε οι γονεις της καλεσαν τις επτα νεραιδες!Η μια ειπε πως θα γινει η πιο ομορφη του κοσμου!Η αλλη πως θα τραγουδα σαν αιδονι!Η τριτη πως καμια δε θα παραβγαινει στη χαρη μαζι της!Η τεταρτη πως η εξυπναδα της δε θα εχει ταιρι!Η πεμπτη ειπε πως θα εχει γνωση σαν τους πιο σοφους της Γης!Οι δυο νεραιδες που απομειναν ειπαν τα εξης:η προτελευταια ειπε , εγω δε θα της δωσω μονο μια ευχη, θα την προστατευσω απο τη ζωη και απο καθε λυπη!Με λενε Μοιρα, και θελω η κορη αυτη να μην κλαψει ποτε.Ετσι με το μαγικο της ραβδι αγγιξε τη βασιλοπουλα στο στηθος!Της ειχε παρει την καρδια , οι γονεις της τρεξαν στην κουνια να δουν τη βασιλοπουλα τρομαγμενοι γιατι νομιζαν πως ειχε πεθανει!Ετσι αρχισε η ιστορια!

4 comments:

alef said...

Μαουράκι μου γλυκό, χιονισμένη Καλημέρα! Τι όμορφο βιβλίο και πόσο ωραία το έγραψες! Θα με κάνεις να το ψάξω! Αλλά έτσι είναι, ούτε τα κλάματά μας θα πρέπει να φοβόμαστε ούτε τις λύπες. Μετά η χαρά είναι μεγαλύτερη, καλύτερη, έτσι δεν είναι? Σου φιλώ την ωραία μυτίτσα και σου εύχομαι να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα, σε πεθύμησα! Σμουτς πολλά πολλά πολλά!

Anonymous said...

Τι βιβλίο άρχισε με πολύ αγωνία. Έτσι όπως μας τα είπες, μάλλον θα ψάξω να το βρω για να το διαβάσω κι εγώ. Να είσαι πάντα καλά, να διαβάζεις καινα γράφεις ό,τι θέλεις.

Alexandra said...

τι όμορφη ευχή! ποτέ να μην χυθεί ένα μαργαριτάρι από τα μάτια της βασιλοπούλας! ποτέ να μην πονέσει!

τι όμορφη ιστορία! περιμένω με αγωνία την συνέχεια!

φιλή και αγκαλιά φωτεινή!

())--,'---

(νέο τριαντάφυλλο για την μικρή βασιλοπούλα!)

maoura said...

αγαπημενη μου αλεφ σ ευχαριστω πολυ για το ωραιο σου ποστ θελω να ξανασυναντηθουμε.

Αγαπημενη μου αλεξαντρα εχεις πολλα φιλια απο εμενα τον αδερφο μου και τα κουκλακια μας.

αγνωστε φιλε σ ευχαριστω πολυ που μου εγραψες.